729

براڈ کی شاندار بولنگ کی وجہ سے انگلینڈ ونڈیزسے تیسرا ٹیسٹ جیتنے کے قریب.

نچسٹر: اسٹورٹ براڈ اپنی 500 ویں وکٹ کے قریب آیا جب انگلینڈ نے ویسٹ انڈیز کو دو وکٹوں پر 10 رنز سے شکست دے کر اولڈ ٹریفورڈ میں تیسرا اور آخری ٹیسٹ جیتنے کیلئے 399 رنز کا ہدف دیا تھا۔

صبح کے وقت مہمان ٹیم کی پہلی اننگز میں چار وکٹیں حاصل کرنے والے براڈ نے اوپنر جان کیمبل کو بغیر کوئی رن بنائے ہٹاتے رہے اور پھر ویسٹ انڈیز کو دن کے آخری چھ اوورز میں رکھے جانے کے بعد نائٹ واچ مین کیمر روچ ()) کو روک دیا۔

انگلینڈ نے اپنی دوسری اننگز میں دو وکٹوں پر 226 رنز بنائے تھے جب کہ روری برنز نے 90 ، جو روٹ نے کوئیک فائر میں 68 اور ڈوم سیبلی نے 56 رنز بنائے تھے۔

انہوں نے اتوار کے شام کے سیشن میں رن کی شرح کو تیز کرتے ہوئے ایک بڑی برتری حاصل کرنے کی کوشش کی لیکن پھر بھی ویسٹ انڈیز کو دوبارہ باؤلنگ کرنے اور ٹیسٹ جیتنے کے لئے خود کو اتنا وقت چھوڑ گئے۔

انگلینڈ کو پیر کے کھیل کے بارش کی وجہ سے بھاری بھرکم قابو پانے کے امکان سے جلد بازی ہوگئی ، انھوں نے انجینئر کی فتح حاصل کرنے اور سیریز 2-1 سے جیتنے کے لئے منگل کے روز آخری دن کا کھیل چھوڑ دیا۔

برنس کو ٹیسٹ سنچری کے ذاتی سنگ میل کو قربان کرنا پڑا تاکہ انگلینڈ کو ایک دوپہر کے اواخر میں اندھیرے کی تلاش میں تلاش کرنے کے لئے سیاحوں کے خلاف بولنگ کا موقع فراہم ہوسکے۔

اس نے اسٹڈی شدہ انداز کو ترک کردیا جس کی وجہ سے وہ 80 کی دہائی پر آگیا اور وہ گیند پر ٹکراؤ کرنے کے لئے تیار ہوا اور اسپنر روسٹن چیس کو اسکائی کرتے ہوئے سیدھے فضا میں آؤٹ ہوئے اور کیچ آؤٹ ہوگئے۔

روٹ آؤٹ نہیں ہوئے ، انہوں نے صرف 56 گیندوں پر رنز بنائے جب وہ خصوصیت کے ساتھ بولنگ کے بعد گئے۔

برلیس کے ساتھ 114 رنز کی شراکت کے بعد انگلینڈ کی پہلی وکٹ سکبلی تھی جو ونڈیز کے کپتان جیسن ہولڈر کی وکٹ سے پہلے ٹانگ میں پھنس گئیں۔

انگلینڈ نے لنچ سے قبل اپنی دوسری اننگز کا آغاز براڈ کے بعد 14 اوورز میں 6-31 کے اعدادوشمار کے ساتھ کیا ، جس کی وجہ سے وہ پہلی اننگز میں ویسٹ انڈیز کو 197 رنز بناکر آؤٹ ہوئے اور اس کی ٹیم کو 172 رنز کی برتری دلادی۔

لیکن ویسٹ انڈیز کے 137-6 پر دوبارہ شروع ہونے کے بعد انگلینڈ کو کامیابی حاصل کرنے میں 54 منٹ کی مایوسی ہوئی ، اسے دوبارہ بیٹنگ کرنے کے امکانات کا سامنا تھا۔

ہولڈر نے فائٹ بیک کو آگے بڑھایا کیونکہ اس نے بروڈ کے ایل بی ڈبلیو ہونے سے پہلے فالو آن سے بچنے کے لئے ایک اہم 46 رنز بنائے تھے۔

انگلینڈ نے اولڈ ٹریفورڈ میں 113 رنز سے فتح حاصل کرنے سے قبل ساؤتیمپٹن میں ویسٹ انڈیز کی ٹیم نے چار وکٹ سے کامیابی حاصل کرنے کے بعد سیریز برابر ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں